KORPORATYVINĖ KOMUNIKACIJA
- Organizacijos tvarumas: socialinė atsakomybė, reputacija ir komunikacija; darnus vystymasis; verslo ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimas; organizacijų aplinkosaugos komunikacija; organizacijų socialinės atsakomybės komunikacija; organizacijos vertybės ir korporatyvinė komunikacija.
- Reputacijos ir krizių vadybos problematikos tyrimai: organizacijos įvaizdis ir reputacija, organizacijos tapatumo tyrimai, socialinių medijų taikymas krizių vadyboje, rizikos komunikacija, startuolių ekosistema ir komunikacija, teisiniai ir etiniai korporatyvinės komunikacijos aspektai: intelektinė nuosavybė ir jos apsauga, dalijimosi ekonomika ir tvarumo komunikacija.
- Šiuolaikinės organizacijos komunikacija: informavimas, sudominimas, įtraukimas. Socialinių medijų įtaka formuojant ir stiprinant organizacijos reputaciją, plėtojant ryšius su suinteresuotaisiais. Socialinių medijų taikymo korporatyvinėje komunikacijoje tyrimai.
- Tarptautinis korporatyvinės komunikacijos diskursas: dalyviai, kontekstas, naratyvai. tarpkultūrinės komunikacijos barjerai ir konfliktų sprendimas. Šalies įvaizdžio tyrimai, viešoji diplomatija ir tarptautinė komunikacija.
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos SUTINKU