KORPORATYVINĖ KOMUNIKACIJA

  • Organizacijos tvarumas: socialinė atsakomybė, reputacija ir komunikacija; darnus vystymasis; verslo ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimas; organizacijų aplinkosaugos komunikacija; organizacijų socialinės atsakomybės komunikacija; organizacijos vertybės ir korporatyvinė komunikacija.
  • Reputacijos ir krizių vadybos problematikos tyrimai: organizacijos įvaizdis ir reputacija, organizacijos tapatumo tyrimai, socialinių medijų taikymas krizių vadyboje, rizikos komunikacija, startuolių ekosistema ir komunikacija, teisiniai ir etiniai korporatyvinės komunikacijos aspektai: intelektinė nuosavybė ir jos apsauga, dalijimosi ekonomika ir tvarumo komunikacija.
  • Šiuolaikinės organizacijos komunikacija: informavimas, sudominimas, įtraukimas. Socialinių medijų įtaka formuojant ir stiprinant organizacijos reputaciją, plėtojant ryšius su suinteresuotaisiais. Socialinių medijų taikymo korporatyvinėje komunikacijoje tyrimai.
  • Tarptautinis korporatyvinės komunikacijos diskursas: dalyviai, kontekstas, naratyvai. tarpkultūrinės komunikacijos barjerai ir konfliktų sprendimas. Šalies įvaizdžio tyrimai, viešoji diplomatija ir tarptautinė komunikacija.